Další velký úspěch v podání Martina Strnada alias Kobbyho. Dne 16.4.2017 se ve spolupráci portálu TOPGAMING.eu a herního klubu RE-LOAD uspořádala kvalifikace na Mistroství české a slovenské republiky ve hře FIFA 2017! RediA KobbyCz se umístil na krásném druhém místě.

Read it

Ve dnech 13-14.2.2016 se uskutečnil herní festival UniCon. Na tomto turnaji nemohl chybět RediA CS:GO tým, který se snažil poprat o ty nejlepší příčky. Jak celý turnaj ve slovenské Trnavě dopadl? V rozhovoru se nám vyjádřil Pavel 'KonKy' Blatoń.

Read it

Dnes jsem si pro Vás připravil zajímavý rozhovor s bývalým kapitánem RediA FIFA sekce Richardem Růžičkou, který vyrazil do německého Erfurtu na turnaj ve Fifě 2016 společně s dalšími pěti Čechy.

Read it

Ve dnech 23.-26.7.2015 se na Ostravském výstavišti konala velkolepá akce nesoucí název LANCRAFT 2015. Nejodvážnější týmy z celé ČR přijely do Ostravy bojovat o vysoké prize money ať už ve hře Counter Strike Global Offensive nebo League of Legends atd. RediA tým měl zastoupení ve hře Counter Strike G...

Read it

Zdravíme všechny naše fanoušky a návštěvníky webu. RediA tým a především FIFA 2015 sekce má za sebou opravdu podařený víkend. Co se za celý víkend událo? Více se dozvíte v další části novinky.

Read it

Napsal Jandrkiller, 01.07.2014

Narazili Naughty Dog na jeden z limitů konzolí nové generace? Neil Druckmann se zmínil o možném “úzkém hrdle”, které by mohlo přidělávat vývojářům starosti

O tom, že The Last Of Us vymačkala výkon PS3 až k samotným hranicím není pochyb. Lépe vypadající hru bychom zde jen těžko hledali. Jistě jste si ale povšimnuli, že modely postav vypadaly v cut scénach mnohem detailněji než následně během hry samotné. Hra používala triku, kdy cut scény byly renderovány ve vysoké kvalitě, ale hra samotná byla přepnutá do mnohem nižšího rozlišení. Takový trik už u remasterované verze pro PS4 nebude zapotřebí a hra po celou dobu poběží v rozlišení 1080p při 60 fps.  Ke zlepšení dojde i u nasvícení či už nebude docházet k mírnému rozmazávání nepřátel, pokud u vás budou příliš blízko.

Neil Druckmann v rozhovoru pro EDGE zmiňuje, že už původní hra byla tvořena z kvalitních assetů, aniž by se v té době s pozdějším portem počítalo. Nicméně tohle byl jeden z prvních kroků, který jim usnadnil rozhodnout se pro port na PS4. Nemít již v podstatě připravené kvalitní podklady, možná by se studio do předělávky vůbec nepouštělo.

Objevil se ovšem trochu jiný problém, který může práci na nové verzi mírně komplikovat a můžou se s ním potýkat v budoucnosti i další studia. Tím, že hra bude obsahovat mnohem kvalitnější grafiku a zároveň bude obsahovat i DLC s přídavkem Left Behind, vznikají obavy z nedostatku místa na blu-ray disku. Nail přímo poukazuje, že tentokrát není problém ve výkonu samotné konzole, ale právě v kapacitě disku, kam se všechna data budou muset vtěsnat.

Je tedy možné, že se v budoucnu budeme setkávat s hrami, které budou na více discích? Stahovat takové množství dat z internetu by jistě nebylo zrovna pohodlné, nehledě na to, že ne každý majitel konzole ji má zároveň k internetu i připojenou.

 

 

Zdroj: www.Gamesbase.cz







Celkem 0 komentářů
Před psaním vzkazů se musíte přihlásit.

Sponsors

Červená Sedma
i3D.net
Vyroba-dresů.cz

Partners

NahoruNahoru