-
Inferno nahrazuje Dust 2 0
-
IEM Katowice: Fnatic vítěz... 0
-
TOP 20 CSGO hráči 0
-
Tým EnVyUs vyhrává! 0
-
Dota The International 201... 0
-
Dota 2 již brzy v novém! 0
-
The International 2015 0
- Archiv
-
eE.valvi 10 01:02
-
SGT.Danky 02:01
-
RIIJK POOL "B&q... 02:01
-
Rundy88CZE 02:00
-
Kelda 02:00
-
Ciprinho27 "P&q... 03:00
-
JesusDebarr 05:00
- Všechny zápasy

Narazili Naughty Dog na jeden z limitů konzolí nové generace? Neil Druckmann se zmínil o možném “úzkém hrdle”, které by mohlo přidělávat vývojářům starosti
O tom, že The Last Of Us vymačkala výkon PS3 až k samotným hranicím není pochyb. Lépe vypadající hru bychom zde jen těžko hledali. Jistě jste si ale povšimnuli, že modely postav vypadaly v cut scénach mnohem detailněji než následně během hry samotné. Hra používala triku, kdy cut scény byly renderovány ve vysoké kvalitě, ale hra samotná byla přepnutá do mnohem nižšího rozlišení. Takový trik už u remasterované verze pro PS4 nebude zapotřebí a hra po celou dobu poběží v rozlišení 1080p při 60 fps. Ke zlepšení dojde i u nasvícení či už nebude docházet k mírnému rozmazávání nepřátel, pokud u vás budou příliš blízko.
Neil Druckmann v rozhovoru pro EDGE zmiňuje, že už původní hra byla tvořena z kvalitních assetů, aniž by se v té době s pozdějším portem počítalo. Nicméně tohle byl jeden z prvních kroků, který jim usnadnil rozhodnout se pro port na PS4. Nemít již v podstatě připravené kvalitní podklady, možná by se studio do předělávky vůbec nepouštělo.
Objevil se ovšem trochu jiný problém, který může práci na nové verzi mírně komplikovat a můžou se s ním potýkat v budoucnosti i další studia. Tím, že hra bude obsahovat mnohem kvalitnější grafiku a zároveň bude obsahovat i DLC s přídavkem Left Behind, vznikají obavy z nedostatku místa na blu-ray disku. Nail přímo poukazuje, že tentokrát není problém ve výkonu samotné konzole, ale právě v kapacitě disku, kam se všechna data budou muset vtěsnat.
Je tedy možné, že se v budoucnu budeme setkávat s hrami, které budou na více discích? Stahovat takové množství dat z internetu by jistě nebylo zrovna pohodlné, nehledě na to, že ne každý majitel konzole ji má zároveň k internetu i připojenou.
Zdroj: www.Gamesbase.cz
|