Další velký úspěch v podání Martina Strnada alias Kobbyho. Dne 16.4.2017 se ve spolupráci portálu TOPGAMING.eu a herního klubu RE-LOAD uspořádala kvalifikace na Mistroství české a slovenské republiky ve hře FIFA 2017! RediA KobbyCz se umístil na krásném druhém místě.

Read it

Ve dnech 13-14.2.2016 se uskutečnil herní festival UniCon. Na tomto turnaji nemohl chybět RediA CS:GO tým, který se snažil poprat o ty nejlepší příčky. Jak celý turnaj ve slovenské Trnavě dopadl? V rozhovoru se nám vyjádřil Pavel 'KonKy' Blatoń.

Read it

Dnes jsem si pro Vás připravil zajímavý rozhovor s bývalým kapitánem RediA FIFA sekce Richardem Růžičkou, který vyrazil do německého Erfurtu na turnaj ve Fifě 2016 společně s dalšími pěti Čechy.

Read it

Ve dnech 23.-26.7.2015 se na Ostravském výstavišti konala velkolepá akce nesoucí název LANCRAFT 2015. Nejodvážnější týmy z celé ČR přijely do Ostravy bojovat o vysoké prize money ať už ve hře Counter Strike Global Offensive nebo League of Legends atd. RediA tým měl zastoupení ve hře Counter Strike G...

Read it

Zdravíme všechny naše fanoušky a návštěvníky webu. RediA tým a především FIFA 2015 sekce má za sebou opravdu podařený víkend. Co se za celý víkend událo? Více se dozvíte v další části novinky.

Read it

Napsal TheShadow, 02.05.2014

StarCraft II World Championship Series 2014 je v plném proudu. Po minulém ročníku, který nám přinesl vzrušující finále na BlizzConu plné skvělých okamžiků, mohou fanoušci Starcraftu II opět upřít pozornost na jeden z největších a nejoblíbenějších turnajů pořádající tuto real - timovou sci-fi počítačová hru vyvinutou společností Blizzard Entertainment. Pokud nejste fanoušci tohoto žánru, přesto by jste měli aspoň sledovat průběžné výsledky soutěžících, protože nejlepší gameři si mezi sebou rozdělí celkových 1, 600 000 miliónů dolarů. Více informací v článku.

V roce 2014 se bude StarCraft II WCS dělit do tří základních oblastí: Amerika, Evropa a Korea. Všechny zápasy se vysílají přes twitch.tv v hlavním vysílacím čase každého z daných oblastí. 

 


Nový WCS League formát
Oproti minulému roku jsme se dočkali mnohem jednoduššího a srozumitelnějšího systému, který tak hráčům usnadňuje orientaci v turnaji. Challenger league a Premiere league budou mít rozdílné začátky zápasů, tím pádem nedojde k překrývání vysílacích časů jako tomu bylo loni. Jednotlivé kvalifikace tak budou následovat chronoligicky zasebou a fanoušci tak budou moct sledovat každý jednotlivý zápas, aniž by se jim nějaké překrývaly. V Americe a v Evropě budou hráči, kteří se v předešlém roce umístili v tabulce pod šestnáctým místem čekat na svého vyzyvatele, jimiž budou hráči z první patnáctky. Pro hráče to však bude znamenat jediné. Budou muset klást větší důraz na jednotlivé zápasy, což bude stát více úsilí a soustředěnosti, pro nezaujatého diváka to však bude parádní podívaná. Očekává se, že sezóna by měla trvat okolo deseti týdnů s důrazem na vysílání Premiere League v každé z daných oblastí. Challenger a kvalifikace jsou vysílány přes komunitní kanály nebo prostřednictvím partnerů, kterými jsou GomTV, OGN, NASL, ESL, MLG, a Twitch. Premiere league je vysílána dva dny v týdnu.

 



GSL je zpět!

V roce 2013 byly založeny tři jednotlivé ligy ve třech oblastech, které měly stejné hodnoty výher a pravidla. Při přechodu do roku 2014, se organizátoři rozhodli, že Korea bude trochu na odlišné bázi. V GSL měla Korea již zavedenou ligu s bezkonkurenčně nejlepšími hráči ve Starcraft II. GSL byla tak vzorem pro ostatní oblasti působící ve WCS. V budoucnu by se měl partner turnaje GomTV stát jediným partnerem pro Starcraft II WCS v Korei a bude fungovat pod názvem GSL stejně jako její klasické ligové označení: kód S (Premiere League), kód A (Challenger), a kvalifikace. GSL také zvýší hodnotu prize money pro vítěze a dá se tak očekávat větší rivalita a nasazení v jednotlivých zápasech.

 



Vyšší prize money pro vítěze
Motivací pro účastníky Starcraftu II WCS 2014 je také zvýšení odměn pro nejlépe umístěné. Výše odměn nejsou však stejné ve všech třech oblastech. Zatímco nejúspěšnější korejští hráči budou mít mnohonásobně vyšší odměny, hráči soupeřící mezi sebou v Americe a v Evropě se budou muset spokojit s menší hodnotou. Příjemná zpráva se týká také hráčů soutěžících v Challenger, kteří se dočkají také peněžní odměny.

 

Malá rekapitulace letošního ročníku Starcraft II WCS 2014:

snadnější program a lépe pochopitelný plán, který umožňuje sledovat jednotlivé zápasy bez jejich překrývání

- návrat GSL

- větší odměny pro hráče v oblasti Korei

- více bodů a celkových odměn pro hráče Premiere League oproti roku 2013

Nejzajímavější okamžiky z již proběhlých zápasů můžete průběžně sledovat na kanále youtube.com
Pořadí nejlepších hráčů je k vidění na oficiální stránce Starcraft II WCS 2014.







Celkem 0 komentářů
Před psaním vzkazů se musíte přihlásit.

Sponsors

Červená Sedma
i3D.net
Vyroba-dresů.cz

Partners

NahoruNahoru